60% הנחה לזמן מוגבל

עצמאי? בעל עסק? בוא ללמוד אונליין איך לפרסם את העסק באפיק הפרסום היציב בעולם

קורס פרסום בגוגל לבעלי עסקים "שאין להם זמן לנשום" - ממוקד ואפקטיבי

בזכות הקורס תדע איך גם אתה יכול להציג את העסק שלך ללקוחות פוטנציאליים, בזמן שהם מחפשים את מוצרים ושירותים כמו שלך

הקורס מיועד לנשים וגברים כאחד. הטקסט בעמוד נוסח בזכר למניעת סרבול בלבד

לפצח את גוגל : קורס אונליין לבעלי עסקים ועצמאיים עסוקים במיוחד

מה לומדים בקורס ?

מודול 1: מבוא לפרסום בגוגל

פתיחת חשבון פרסום בגוגל, מבנה החשבון, תפריטים, מדיניות הפרסום וכלי הפרסום 

בסוף מודול 1 אתה כבר תכיר את מבנה החשבון של גוגל, תדע מה אפשר לפרסם ומה לא, ותדע את מה שאתה חייב לדעת כדי להרים את מסע הפרסום הראשון שלך בגוגל

מודול 2: יצירת קמפיין פרסום בגוגל

יצירת קוד המרה ובדיקה, הקמת הקמפיין הראשון והגדרות קמפיין מתקדמות

בסוף מודול 2 כבר יהיה לך קמפיין ראשון באוויר, שמוכן להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל וכבר יכול לקבל קליקים ולהזרים לקוחות פוטנציאלים אל דף הנחיתה שלך, או אל האתר שלך

מודול 3: ניהול הקמפיין ומיטוב (אופטימיזציה)

מונחי חיפוש וביטויים שליליים, תוספי מודעות, ניהול המלצות, עבודה עם קהלים ואופטימיזציה מתמדת לקמפיין פעיל

בסוף מודול 3 אתה תדע איך לשפר את הקמפיין שלך תוך כדי תנועה, ואיך לעשות לו אופטימיזציה בהתאם להמלצות (בסט פרקטיס) של גוגל, ואיך לנהל את הקמפיין שלך בשוטף

מה עוד מקבלים בנוסף לקורס?

187 ביטוייעוצמה שמשדרגים כל טקסט | יניב לב ארי

מדריך בעברית הכולל 187 ביטויי עוצמה שמשדרגים כל טקסט, כדי שתוכל לשפר לשפר את הקופי של המודעות שלך ולהשיג תוצאות טובות יותר מהקמפיינים

whatsapp logo

ליווי בקבוצת ווטאסאפ ל-3 חודשים, שבה תוכל לשאול שאלות נוספות ולקבל תשובות והמלצות אישיות איך לשפר את הקמפיין שלך.

refresh-525698_640

עדכונים למשך שנה (לפחות) מרגע ההצטרפות שלך לקורס, כך שאם גוגל תשנה משהו מהותי בממשק שלה תוכל לקבל את העדכון ולהישאר מעודכן

גישה לתכני הקורס לכל החיים

מרצה עם מעל ל-10 שנות ניסיון בפרסום בגוגל, שלימד כבר מעל ל-1000 תלמידים (ועדיין מלמד)

ממשק שיאפשר לך לראות את השיעורים כמה פעמים שתרצה, ובקצב שלך. מהטלפון, מהמחשב או מהטאבלט

הצטרף עכשיו לקורס
במחיר שובר שוק

וקבל עכשיו 60% הנחה

במקום 997 רק ₪397

הכר את המרצה: יניב לב-ארי

יניב לב ארי באקרופוליס - אתונה

אני חי את עולם הפרסום ועובד בו מאז 1999, בתחילת הדרך במשרדי אופליין, ומאז 2007 בעולם הדיגיטל (מפרסם בגוגל מ-2007, בפייסבוק מ-2012).

ב 2010, במסגרת תוכנית השגרירים של גוגל, זכיתי בתואר שגריר מצטיין

וכחלק מהפרס גם נשלחתי ב 2011 לייצג את ישראל בפתיחת תוכנית השגרירים של גוגל באנגליה

מאז הספקתי גם לנהל מחלקת פרסום בסוכנות דיגיטל, לצאת לדרך עצמאית ובשנים האחרונות גם ללמד אלפי תלמידים (מתוכם מאות בעלי עסקים) איך לשווק את העסק שלהם באינטרנט.

בין השאר, אני גם אוהב לטייל, ובתמונה – אני מצולם על רקע האקרופוליס באתונה.

את הניסיון הרב שלי בפרסום בגוגל, ואת הניסיון שצברתי עם מאות התלמידים שלימדתי בשנים האחרונות, החלטתי לשלב כדי לייצר עבורך את הקורס לפצח את גוגל, שמוכוון לבעלי עסקים, שרוצים לפרסם את העסק שלהם בתוצאות החיפוש של גוגל.

שאלות נפוצות

הקורס למתאים לבעלי עסקים שמוכרים שירות (כמו רואי חשבון, עורכי דין, מאמנים, מטפלים, גרפיקאים, בוני אתרים, יועצים עסקיים), או לבעלי עסקים שמוכרים מוצרים (פיזיים כמו ריהוט, אלקטרוניקה, ג'אדגטים, מזון ומשקאות, ביגוד ועוד, או דיגיטליים כמו ספרים, קורסים, תוכניות הכשרה וכדומה), ובתנאי שיש ביקוש לשירותים או למוצרים האלה.

 

הקורס מתקיים במחשב שלך או בסמארטפון שלך, מתי שאתה רק רוצה. הקורס כולו מקוון, מה שאומר שתוכל לצפות בשיעורים בכל שעה שתרצה, ומתי שתרצה, וכמה פעמים שרק תרצה.

 

לתמיד… או לפחות כל זמן שהאינטרנט קיים כמו שאנחנו מכירים אותו.

 

אם זה היה נשמע לך קצת סינית, זה מעולה, כי זה אומר שיש לך מה ללמוד בקורס הזה 🙂

הקורס מיועד לקחת בעלי עסקים עם אפס ידע בפרסום בגוגל, ולהביא אותם בתוך זמן קצר לרמה כזו שהם יכולים לנהל את הקמפיין שלהם וגם לרמות ממנו תוצאות, אז בוא נקרא לזה – מרמת "טרום מתחילים" ועד רמת מתקדמים.

 

למען האמת אין שום צורך בידע טכני כדי להצליח לפרסם בגוגל.

אם אתה מסוגל לעקוב אחר הוראות פשוטות, ולדעת להסתכל על טבלאות ונתונים, אבל בגדול – זה מספיק.

אם אתה יודע איך לשלוח אימייל דרך הג'ימייל (או האאוטלוק), לערוך קובץ וורד, ולקרוא נתונים בטבלת וורד, יש לך מספיק רקע טכני בשביל הקורס הזה.

כל השאר – זה רק ללמוד איפה נמצא הכפתור הזה ואיפה לוחצים במסך ההוא ואם אני רוצה לעשות ככה איך קוראים לאופציה הזו בתפריט.

 

אם רמת הטכנופוביה שלך גרמה לך לוותר לחלוטין על שימוש במיקרוגל הביתי, לא להתקין אף אפליקציה בטלפון, לשלוח את הבגדים למכבסה כדי להימנע מהפעלה של מכונת הכביסה, לבקש ממישהו שינתק עבורך את השיחה בכל פעם שאתה מסיים שיחה בטלפון, ובמקום לחפש בגוגל אתה מעדיף לשאול אנשים ברחוב: "סליחה, מה הטלפון של האינטרנט? היוטיוב מנגן לי שוב ושוב את אותו הסרטון…" אז לצערנו, יהיה נכון יותר עבורך לוותר על הקורס הזה, ולחפש פתרונות אחרים.

בכל מקרה אחר – הוכחת לעצמך וגם לנו, שהטכנופוביה שלך היא כמו חולצה ישנה ואהובה – אתה יודע שהיא נמצאת שם, אבל ב-99% מהמקרים היא לא לוקחת חלק משמעותי בחיים שלך, ולכן אנחנו מאמינים בך, וסומכים עליך שתסתדר.

 

ניתן לשלם בכרטיס אשראי, ואפשר אפילו לפרוס את התשלום ל-3 תשלומים.

במידה ותבחר לשלם בכרטיס אשראי – התשלום יתבצע דרך האתר המאובטח של חברת הסליקה פיימי (PAYME), שמספקת פתרונות סליקה ברמות אבטחה מהגבוהות ביותר שקיימות כיום, בהתאם לתקני האבטחה של חברות האשראי הבינלאומיות והגופים הפיננסיים המובילים בעולם.

 

אנחנו ממש מעדיפים שלא, אבל אם זה ממש קריטי – במהלך ההרשמה, אחרי שתמלא את פרטי האימייל שלך, הטלפון והשם, ותקבל מאיתנו מייל שהפרטים נקלטו במערכת, תוכל להשיב למייל הזה, ולבקש לשלם בדרך אחרת.

רק חשוב לקחת בחשבון שהאפשרות לשלם בתשלומים אינה קיימת באמצעי התשלום האחרים.

 

בגדול, את פרטי הגישה לקורס אתה אמור לקבל בתוך כ-שעה לכל היותר מרגע אישור העסקה על ידי חברת האשראי (בד"כ זה לוקח הרבה פחות, אבל לפעמים זה מתעכב, אז אנחנו מעדיפים להבטיח פחות ולקיים יותר), אל כתובת המייל שלך.

לפעמים קורה מצב שבו המייל מוצא את דרכו לספאם, ולכן, בנוסף למייל אתה תקבל גם סמס, שיעדכן אותך שהמייל נשלח לכתובת המייל שלך, ואת הכותרת של המייל כדי שתוכל למצוא אותו אם לא קיבלת.

בנוסף, תקבל בסמס לינק לטופס פניות, שתוכל לעדכן אותנו דרכו אם מסיבה כלשהי לא קיבלת את פרטי הגישה (נדיר שזה קורה, אבל אנחנו מעדיפים שתהיה מכוסה מכל הכיוונים), על מנת שנוכל לטפל בנושא.

ואם גם מזה לא תהיה מרוצה – תמיד תוכל לבצע הכחשת עסקה מול חברת האשראי, אבל אין שום סיבה הגיונית שזה יקרה, כיוון שלא באנו לבזבז את הזמן של אף אחד כאן. 

מה גם שמחיר הקורס לא יאפשר לנו לברוח לתאילנד למספיק זמן… 😉

 

למשתתפי הקורס תהיה קבוצת וואטסאפ, שבה תוכלו לשאול אותי שאלות אם משהו לא ברור ואשמח לענות, כאשר אני משתדל לענות לכל הפונים תוך 24 שעות.

חשוב לקחת בחשבון שזה שמדובר בקבוצת ווטאסאפ לא אומר שהמענה יתקבל בתוך דקות, ואם זו הציפיה שלך, הקורס הזה לא בשבילך. שתוכנית ההכשרה הזו היא רק עוד משהו שאנחנו עושים, אז אם אתה מצפה לקבל תשובה בתוך מספר דקות, זה לא המקום ולא התוכנית בשבילך.

את הקורס הזה החלטתי לפתוח כדי שאוכל לתת מעצמי ולסייע לכמה שיותר בעלי עסקים,

אבל חשוב לי גם שזה יהיה לי כיף

מה גם, שהיות שמדובר במחזור הראשון של התוכנית שלנו, הנרשמים הראשונים הם בעצם יהיו מחזור הפיילוט שלי, אז הם גם יהנו מהרבה יותר זמן שלי, מאשר המחזורים הבאים, אם וכאשר אחליט לפתוח.

כל מה שצריך לעשות זה רק למלא בטופס שמתחת את השם שלך, כתובת המייל שלך ומספר הטלפון,

וברגע שתסיים למלא אותם, אתה תועבר לעמוד שיעדכן אותך על כך שהפרטים נקלטו במערכת, ומשם תועבר על דף הסליקה המאובטח, שבו תמלא את פרטי כרטיס האשראי שלך, וברגע שיתקבל אישור מחברת האשראי והעסקה תאושר – אתה תקבל מייל שיעדכן אותך שאתה בפנים, וגם במקביל תקבל קבלה על התשלום. חשבונית המס תשלח אליך אוטומט בתחילת החודש הבא.

 

הצטרף עכשיו לקורס
במחיר שובר שוק

וקבל עכשיו 60% הנחה

במקום 997 רק ₪397

הסילבוס המלא

מודול 1: מבוא לפרסום בגוגל

  • פתיחת חשבון פרסום בגוגל
  • מבנה החשבון
  • תפריט עליון
  • מדיניות הפרסום של גוגל
  • סוגי ההתאמה של מילות המפתח
  • כלי מילות המפתח
  • כלי תצוגת המודעות

בסוף מודול 1 אתה כבר תכיר את מבנה החשבון של גוגל, תדע מה אפשר לפרסם ומה לא, ותדע את מה שאתה חייב לדעת כדי להרים את מסע הפרסום הראשון שלך בגוגל

מודול 2: יצירת קמפיין פרסום בגוגל

  • יצירת קוד המרה
  • בדיקת ההמרה באמצעות תוסף תג אסיסטנט
  • הקמת הקמפיין
  • שימוש ב URL TRACKING
  • הגדרת תזמון לקמפיין
  • הגדרת מיקומים
  • הגדרת שפות
  • הגדרת תקציב
  • הגדרת אסטרטגיית בידים
  • הגדרת רוטציית מודעות

בסוף מודול 2 כבר יהיה לך קמפיין ראשון באוויר, שמוכן להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל וכבר יכול לקבל קליקים ולהזרים לקוחות פוטנציאלים אל דף הנחיתה שלך, או אל האתר שלך

מודול 3: ניהול הקמפיין ומיטוב (אופטימיזציה)

  • מונחי חיפוש וביטויים שליליים
  • תוספי מודעות – סייטלינק
  • המלצות – מודעות
  • תוספי מודעות – מידע מובנה
  • תוספי מודעות – יתרונות
  • ניהול המלצות – סירוב להמלצה
  • הוספת ביטויים לקמפיין
  • תוספי מודעות
  • עבודה עם קהלים
  • אופטימיזציה לקמפיין פעיל

בסוף מודול 3 אתה תדע איך לשפר את הקמפיין שלך תוך כדי תנועה, ואיך לעשות לו אופטימיזציה בהתאם להמלצות (בסט פרקטיס) של גוגל, ואיך לנהל את הקמפיין שלך בשוטף

הצטרף עכשיו לקורס
במחיר שובר שוק

וקבל עכשיו 60% הנחה

במקום 997 רק ₪397