כתיבת כתבות יחצ

כתבות יחצ (או כתבות תדמית) הינן כלי מאוד חזק לפרסום שמשלב בין תדמית לבין פרפורמנס, כאשר כתבה טובה יכולה לחמם את הקורא ולשפר משמעותית את איכות הלידים שמתקבלים.

ישנן מספר סוגים של כתבות כאלה, אולם ההמלצה שלנו היא ללכת על אחת מהאופציות האלה:

  • כתבת פרופיל – כתבה שמסקרת את בעל העסק, את החזון שלו ואת הסיפור שלו, כדי לחבר את הקורא אל האדם שמאחורי העסק. מתאים בעיקר לעסקים מסוג וואן-מאן-שואו, כמו מאמנים, מטפלים,פרילאנסים ונותני שירותים
  • כתבת תחקיר – כתבה שמטרתה לספר את הסיפור של הנישה, אותה ניתן להביא מרמת המאקרו (תחקיר על התופעה) או ברמת המיקרו (תחקיר על האנשים שמושפעים מהתופעה)
  • כתבה חדשותית – כתבה שמטרתה לספר על שירות חדש (זה יכול להיות שירות חדש לגמרי, או שירות שעסק מסויים מתחיל לתת בנוסף)

 

את הכתבות הללו עדיף לפרסם באתר אובייקטיבי על מנת להקטין את מגננות הקורא על כך שהכתבה היא פרסומית ולא חדשותית, וזה נעשה בתשלום נפרד ישירות לאתר ממנו רוכשים או למתווכים

ניתן לרכוש פרסום במעל ל-80 אתרי תוכן שונים, דרך אשדודנט וכלה במאקו, במחירים שנעים הכל מ 90 שקלים פלוס מע"מ לאתרים קטנים יחסית, ועד לאלפי שקלים ומעלה לאתרי התוכן הגדולים בארץ. 

ללקוחותינו אנחנו מאפשרים להעלות את הכתבות שלהם אל אתר כתבות תוכן שבבעלותינו – רק מה שמעניין, ללא תוספת תשלום.

רוצה שנכתוב כתבת יחצ גם עבור העסק שלך?

מלא את הפרטים בטופס, ונדבר 🙂